Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti

  • masa pelepasan:2023-10-22 22:32:54
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:433
  • Penerangan pantas:

    Santa Fe,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance be

Kandungan artikel

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Therefore, in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer,Santa FePengubahsuaian pengubah kuasa, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Santa FePasar pengubah dalaman lambat

Kaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

PetaukeKebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, tetapi hanya sebagai garis penyelamatan. Guna pengesahan bumi & ldquo; ” Tengah. Apabila mesin dan peralatan penutup elektrik, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Kapasiti pembawa setiap muatan berbeza. Secara umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

indeks kualitiLangkah pertama dalam pengiraan proses gelombang keseluruhan adalah untuk menghitung parameter as as Internet seperti induktan, model yang baik adalah model kuat bagi lajur inti penukar tak terbatas, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken if you work again, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu turn on the photo flash when it"s light, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas,Santa FeAdakah pengubah jenis kering pengubah kotak, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks,Santa FePengubah jenis kering 10kV, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.


Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti



Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Trend pasarSeluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bagaimana untuk membuat minyak untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Sumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Santa FePembuat pengubah jenis kering

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

SantaFeMaklumat produk lain
  • KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

    KurbwaAngkat jambatan naik bimbit hidraulikBagaimana menilai haus dan apa yang perlu ditingkatkan

  • KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

    KurbwaPembuat bimbit jambatan naik hidraulikMemberi kesan serius kepada margin keuntungan industri

  • KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

    KurbwaLif mikro rumah tangga kecilCara melatih pengendali

  • MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

    MagharPenukar kuasa tenggelam minyak yang disegel sepenuhnyaPenyelenggaraan

  • CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

    CelbridgePlatform angkat hidraulik tetapPenyerahan produk yang mengelirukan

  • CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

    CelbridgeJembatan naik hidraulik bergerakRajin dalam menjaga dan bersiap sedia

  • ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

    ArklowBridge Mobile Boarding BridgePengenalan langkah perlindungan

  • ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

    ArklowPembuat jambatan naik bimbitPertahanan berfungsi

  • segera:Peringatan: Maklumat Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti memberi anda Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti. Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Santa FeKotak TransformerApa yang diperlukan dalam pemeriksaan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!